Humla

Humla er en tre til seks års avdeling med 24 barn og fire ansatte.

Ring Humla

Torp

Adresse: Konvallveien 3 / 1658 Torp

Ring Humla

Torp

Besøksadresse: Konvallveien 3 / 1658 Torp

Velkommen til Humla!

På vår avdeling er hverdagene i stor grad formet av barnas interesser, undring og behov. Vi dokumenterer øyeblikkene gjennom bilder og tekst, og bruker denne dokumentasjonen pedagogisk ved å reflektere sammen med barn og personalet gjennom ulike forum.

Velkommen til Humla!

Vi legger vekt på et sunt kosthold og serverer varmmat tre dager i uken. Vår kokk har som mål å tilberede all varmmat fra bunnen av, i et nært samarbeid med både barn og voksne. Her er barnas medvirkning og medlæring gjennom prosjektarbeid og lek i fokus.

Vi arbeider sammen for å dyrke SMULA-verdigrunnlaget til barnehagen: Skapende, Modige, Undrende, Lekende, Anerkjennende.

Vår tilnærming til det pedagogiske er inspirert av Reggio Emilia, der barnas utforskning og kreativitet står i sentrum for læring og utvikling.

Velkommen til Humla. en avdeling der barn får utfolde seg og oppleve progresjon!