Gresshoppa

Gresshoppa er en to til seks års avdeling med 24 plasser og fire ansatte.

Ring Gresshoppa

Skjærviken

Adresse: Haldenveien 165 / 1654 Sellebakk

Ring Gresshoppa

Skjærviken

Besøksadresse: Haldenveien 165 /
1654 Sellebakk

I Gresshoppa avdeling ønsker vi å skape en varm og inkluderende barnehageopplevelse for barna deres. Vi legger stor vekt på å anerkjenne og forstå barnas følelser, og vårt lekende og kreative miljø gir rom for utforskning og oppdagelser.

Vi er en engasjert og nysgjerrig gjeng som alltid har spennende prosjekter på gang, og vi tar med barna på turer fylt med undring og glede. Beliggenheten vår er ideell, med skogen rett i nærheten og kort vei til vann og strand, som gir barna muligheten til å utforske naturen og skape gode opplevelser.

Hos oss møter vi barnehagehverdagen med mot, og sammen med dere som foreldre, skal vi legge vi til rette for at barna skal få oppleve en givende og positiv barndom. Vår avdeling er inspirert av pedagogiske prinsipper fra Reggio Emilia, og vi legger vekt på å fremme barnas nysgjerrighet og kreativitet gjennom lek og prosjektbasert læring.

Vi ønsker dere hjertelig velkommen til Gresshoppa avdeling, og ser frem til å bli kjent med dere og skape gode barnehageminner sammen!