Billa

Billa er en småbarnsavdeling på Veelstoppen med plass til barn mellom null til tre år og åtte ansatte.

Ring Billa

Veelstoppen

Adresse: Veelstoppen 4, 1634 Gamle Fredrikstad

Ring Billa

Veelstoppen

Adresse: Veelstoppen 4, 1634 Gamle Fredrikstad

Velkommen til Billa!

Vi ser virkelig fram til å følge denne gjengen gjennom deres første barnehageår. Det første året i barnehagen er et spennende år på mange måter, både for barna selv og ikke minst for foresatte. Det skjer veldig mye det første året i barnehagen. Barna går fra å være nye, utrygge og i nærhet til en trygg voksen, til å utforske på egenhånd, bygge vennskap og begynne å uttrykke sine behov både med tydelig kroppsspråk og med ord. Ettåringene skal oppleve trygghet, omsorg og nær tilknytning til de voksne.

Vår tilnærming er inspirert av Reggio Emilia-filosofien, som verdsetter barns medvirkning og tverrfaglig temaarbeid. Vi er dedikert til å følge barnas interesser, undre oss sammen med dem, og utforske verden slik at de kan vokse og lære på sin egen unike måte.